Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: geen geldig vervoerbewijs....maar niet heus!

de Gravin

ik heb van NS 2 codes ontvangen voor een dagkaart.
Afgelopen zondag wil ik de 2e code inwisselen, want naar Den Haag.
Ik doe dat op de website en vraag een dagkaart voor 7 februari aan en kies voor de optie opladen op mijn OV-chipkaart.
Ik krijg keurig een email met bevestiging, waar alles opstaat ook: opgeladen op mijn OV-chip.
Ik naar station Spaarnwoude om mijn dagkaart op te halen.
Helaas: er staat geen product op mijn kaart, dus....
Gelukkig heb ik de email met de bevestiging bij me, en aangezien de NS ook wifi aanbiedt, kan ik de controleur eea laten zien.
Niks mee te maken zegt hij, dat is geen geldig vervoerbewijs en hij schrijft een PV uit met een hoge boete.
Inmiddels heb ik de acceptgiro van Bureau Nabetalingen ook binnen, of ik maar wil betalen.
Dat wil ik natuurlijk niet! Ik heb een Dagkaart via email gekregen voor 7 februari, dus had eerder excuus van de conducteur verwacht, dan een grote mond en een boete.
Ik wil dus een creditnota EN excuses van de NS.

creditnota EN excuses

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte mevrouw de Graaff,

Wij hebben elkaar telefonisch gesproken. Het UVB J169660 heb ik laten vervallen, u hoeft niet te betalen. Nogmaals mijn excuses voor hoe het gelopen is. Tevens heb ik uw adres gewijzigd. Ik wens u een prettig verder verblijf in Turkije.

NS Klantenservice
    de Gravin
    Als altijd met NS lossen ze de zaken toch weer goed op!

de Gravin

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?