Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: geen geldig vervoerbewijs....maar niet heus!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 153796
Gebruiker
de Gravin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik heb van NS 2 codes ontvangen voor een dagkaart.
Afgelopen zondag wil ik de 2e code inwisselen, want naar Den Haag.
Ik doe dat op de website en vraag een dagkaart voor 7 februari aan en kies voor de optie opladen op mijn OV-chipkaart.
Ik krijg keurig een email met bevestiging, waar alles opstaat ook: opgeladen op mijn OV-chip.
Ik naar station Spaarnwoude om mijn dagkaart op te halen.
Helaas: er staat geen product op mijn kaart, dus....
Gelukkig heb ik de email met de bevestiging bij me, en aangezien de NS ook wifi aanbiedt, kan ik de controleur eea laten zien.
Niks mee te maken zegt hij, dat is geen geldig vervoerbewijs en hij schrijft een PV uit met een hoge boete.
Inmiddels heb ik de acceptgiro van Bureau Nabetalingen ook binnen, of ik maar wil betalen.
Dat wil ik natuurlijk niet! Ik heb een Dagkaart via email gekregen voor 7 februari, dus had eerder excuus van de conducteur verwacht, dan een grote mond en een boete.
Ik wil dus een creditnota EN excuses van de NS.

De oplossing

creditnota EN excuses

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw de Graaff,

    Wij hebben elkaar telefonisch gesproken. Het UVB J169660 heb ik laten vervallen, u hoeft niet te betalen. Nogmaals mijn excuses voor hoe het gelopen is. Tevens heb ik uw adres gewijzigd. Ik wens u een prettig verder verblijf in Turkije.

    Met vriendelijke groet,

    NS Klantenservice
  2. Auteur
    de Gravin
    Datum
    Als altijd met NS lossen ze de zaken toch weer goed op!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
de Gravin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?