Klacht Nederlandse Spoorwegen: Geen gratis meereiskaartjes ontvangen

Klachtnummer
# 119292
Gebruiker
Nelie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hoe is de bezorging van de gratis meereiskaartjes geregeld.
2 van mijn wandelvriendinnen krijgen elke keer dat de meereiskaartjes worden verspreid deze kaartjes bezorgd. Ik heb ze nog nooit ontvangen. Zij wonen beide in barendrecht. ik woon in rotterdam-ijsselmonde. waarom krijgen zij ze altijd en ik nooit.

De oplossing

Ik zou graag het adres of telefoonnummer krijgen waar ik deze kaartjes alsnog kan bestellen. In het vervolg zou ik ook graag in aanmerking komen deze kaartjes te ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw Krijgsman,

    Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat u geen Meereiskaarten van de actie Spoordeelweken heeft ontvangen. Het spijt mij dit te vernemen. Graag geef ik een toelichting.

    Niet alle vaste klanten krijgen het Spoordeelwekenboekje. De verspreiding van het boekje gebeurt op basis van een postcode selectie en niet alle vaste klanten vallen binnen deze selectie. Het kan ook zijn dat u als vaste klant wel binnen het verspreidingsgebied woont, maar een ‘nee-nee sticker’ op de brievenbus heeft. Dan krijgt u het boekje ook niet.

    Mocht u het boekje niet ontvangen hebben per post, dan kunt u deze normaal gesproken alsnog éénmalig aanvragen op www.ns.nl/spoordeelweken. Op dit moment is dit echter niet meer mogelijk omdat de voorraad reeds op is.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen