Klacht Nederlandse Spoorwegen: Geen gratis meereiskaartjes ontvangen

# 119292
Nelie

Hoe is de bezorging van de gratis meereiskaartjes geregeld.
2 van mijn wandelvriendinnen krijgen elke keer dat de meereiskaartjes worden verspreid deze kaartjes bezorgd. Ik heb ze nog nooit ontvangen. Zij wonen beide in barendrecht. ik woon in rotterdam-ijsselmonde. waarom krijgen zij ze altijd en ik nooit.

Ik zou graag het adres of telefoonnummer krijgen waar ik deze kaartjes alsnog kan bestellen. In het vervolg zou ik ook graag in aanmerking komen deze kaartjes te ontvangen.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte mevrouw Krijgsman,

Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat u geen Meereiskaarten van de actie Spoordeelweken heeft ontvangen. Het spijt mij dit te vernemen. Graag geef ik een toelichting.

Niet alle vaste klanten krijgen het Spoordeelwekenboekje. De verspreiding van het boekje gebeurt op basis van een postcode selectie en niet alle vaste klanten vallen binnen deze selectie. Het kan ook zijn dat u als vaste klant wel binnen het verspreidingsgebied woont, maar een ‘nee-nee sticker’ op de brievenbus heeft. Dan krijgt u het boekje ook niet.

Mocht u het boekje niet ontvangen hebben per post, dan kunt u deze normaal gesproken alsnog éénmalig aanvragen op www.ns.nl/spoordeelweken. Op dit moment is dit echter niet meer mogelijk omdat de voorraad reeds op is.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

NS Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?