Klacht Nederlandse Spoorwegen: Geen kaartjes ontvangen

Klachtnummer
# 142664
Gebruiker
cor.hoekstra@casema.nl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor gratis treinkaartjes 2 stuks heb ik afgelopen zondag via de email OK gemaild naar 7090. maar tot op heden nog geen enkele reactie.

Cor.hoekstra@casema.nl

31654245159

De oplossing

Als nog toesturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer Hoekstra,

    Dank u wel voor uw reactie. Ik ben bang dat u bent ingegaan op een valse e-mail. Op onze website waarschuwen wij hiervoor. U kunt hier meer over lezen via: http://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/waarschuwing-phishingmails.html

    Het spijt mij dat ik u niet anders kan informeren.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen