Klacht Nederlandse Spoorwegen: Geen mogelijkheid tot vergoeding taxi kosten na aanzienlijke vertraging NS.

Klachtnummer
# 604511
Gebruiker
Ton Kaas12
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geen mogelijkheid tot vergoeding taxi kosten na aanzienlijke vertraging NS.

Schade aan de bovenleiding waardoor de trein meer dan 3 uur heeft vast gestaan. Vervolgens naar een afgelegen station (lage zwaluw) gebracht. Geen mogelijkheid tot ander OV. Hier vervolgens in de regen weer ruim een uur moeten wachten op 1 NS bus die gelijk vol zat. Klantenservice niet te bereiken door lange wachttijden en het plaatselijke ns personeel had ook geen informatie. Na nog een half uur wachten besloten de taxi te nemen die aanwezig waren (geen mogelijkheid tot overig OV vanaf die locatie). Website van NS maakt het zo moeilijk en onduidelijk mogelijk. NS klantenservice kan niet helpen want ik heb volgens hun zelf vervoer geregeld.

Gewenste oplossing

Geld voor taxi vergoed

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen