Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nederlandse Spoorwegen: Geen mogelijkheid tot vergoeding taxi kosten na aanzienlijke vertraging NS.
Details
Klacht
Geen mogelijkheid tot vergoeding taxi kosten na aanzienlijke vertraging NS.Schade aan de bovenleiding waardoor de trein meer dan 3 uur heeft vast gestaan. Vervolgens naar een afgelegen station (lage zwaluw) gebracht. Geen mogelijkheid tot ander OV. Hier vervolgens in de regen weer ruim een uur moeten wachten op 1 NS bus die gelijk vol zat. Klantenservice niet te bereiken door lange wachttijden en het plaatselijke ns personeel had ook geen informatie. Na nog een half uur wachten besloten de taxi te nemen die aanwezig waren (geen mogelijkheid tot overig OV vanaf die locatie). Website van NS maakt het zo moeilijk en onduidelijk mogelijk. NS klantenservice kan niet helpen want ik heb volgens hun zelf vervoer geregeld.
Gewenste oplossing
Geld voor taxi vergoedBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.