Klacht Nederlandse Spoorwegen: Geen p+r bij gebruik ov fiets

Klachtnummer
# 541127
Gebruiker
Kimjant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik gebruik p+r en ga daarna met de ov fiets verder de stad in. Precies de bedoeling van het concept park and ride lijkt mij. Toch betaal ik de volledige uurprijs voor het parkeren! Dit zou absoluut aangepast moeten worden. Het is immers gewoon zichtbaar op mijn ov kaart dat ik een fiets in- en uitgecheckt heb?

Groeten,
Kim Buisman

De oplossing

Regels aanpassen.
Geld teruggeven (25-8 = 17 euro terug)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen