Klacht Nederlandse Spoorwegen: Geen reactie op een schriftelijke klacht

Noortje

Geen reactie op een brief dd 6-5-15. Betreffende slechte service servicepoint station Eindhoven. Stedentrip a €18,- gekocht, verkeerde uitdraai meegenomen, maar goede laten zien op de mobiel. Verzocht om uit te printen., maar snauwde de kinderen af. Heeft als oplossing te duur kaartje verkocht ipv probleem helpen oplossen of goedkoper meereiskaartje aan te bieden.

Ik heb een te duur kaartje betaald.
Ik wil de €38,80 retour met inlevering van de gekochte stedentripkaartje a€18,-

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte mevrouw van der Linden,

Hartelijk dank voor uw reactie. Allereerst bied ik mijn excuses aan voor de late beantwoording. Het spijt mij te lezen dat u geen reactie heeft ontvangen op uw brief van 6 mei jongstleden en dat u in uw ogen niet prettig te woord bent gestaan door ons personeel. Ik zie uw brief ook niet terug onder uw gegevens. Ik kan niet aangeven waarom wij geen antwoord hebben gestuurd. Het meest aannemelijk is dat de brief ons niet bereikt heeft of onvoldoende gegevens bevat om te beantwoorden.
    U hoeft natuurlijk niet teveel te betalen voor een reis. Mogelijk kunt u uw verzoek nogmaals toezenden. U geeft daarbij aan dat de originele kaartjes al opgestuurd zijn en u daarom kopieën of een afschrift stuurt.
    Ons adres: NS Klantenservice
    Postbus 2372
    3500 GJ Utrecht

NS Klantenservice
    Noortje
    Vandaag 10-06-15 nogmaals brief + bijlage verstuurd per post. Tweede keer portokosten! Ben benieuwd of de post dit keer wel aankomt
    Nederlandse Spoorwegen
    Geachte mevrouw van der Linden,

Hartelijk bedankt voor het nogmaals versturen van uw verzoek.

Wij zullen uw brief zo spoedig mogelijk afhandelen. Onze afhandeltermijn is op dit moment ongeveer vier weken. Mijn excuses voor het ongemak.

NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?