Klacht Nederlandse Spoorwegen: Geen reactie op een schriftelijke klacht

Klachtnummer
# 111452
Gebruiker
Noortje
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geen reactie op een brief dd 6-5-15. Betreffende slechte service servicepoint station Eindhoven. Stedentrip a €18,- gekocht, verkeerde uitdraai meegenomen, maar goede laten zien op de mobiel. Verzocht om uit te printen., maar snauwde de kinderen af. Heeft als oplossing te duur kaartje verkocht ipv probleem helpen oplossen of goedkoper meereiskaartje aan te bieden.

De oplossing

Ik heb een te duur kaartje betaald.
Ik wil de €38,80 retour met inlevering van de gekochte stedentripkaartje a€18,-

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw van der Linden,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Allereerst bied ik mijn excuses aan voor de late beantwoording. Het spijt mij te lezen dat u geen reactie heeft ontvangen op uw brief van 6 mei jongstleden en dat u in uw ogen niet prettig te woord bent gestaan door ons personeel. Ik zie uw brief ook niet terug onder uw gegevens. Ik kan niet aangeven waarom wij geen antwoord hebben gestuurd. Het meest aannemelijk is dat de brief ons niet bereikt heeft of onvoldoende gegevens bevat om te beantwoorden.
    U hoeft natuurlijk niet teveel te betalen voor een reis. Mogelijk kunt u uw verzoek nogmaals toezenden. U geeft daarbij aan dat de originele kaartjes al opgestuurd zijn en u daarom kopieën of een afschrift stuurt.
    Ons adres: NS Klantenservice
    Postbus 2372
    3500 GJ Utrecht

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice
  2. Auteur
    Noortje
    Datum
    Vandaag 10-06-15 nogmaals brief + bijlage verstuurd per post. Tweede keer portokosten! Ben benieuwd of de post dit keer wel aankomt
  3. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw van der Linden,

    Hartelijk bedankt voor het nogmaals versturen van uw verzoek.

    Wij zullen uw brief zo spoedig mogelijk afhandelen. Onze afhandeltermijn is op dit moment ongeveer vier weken. Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen