Klacht Nederlandse Spoorwegen: Geen restitutie voor E-ticket

Klachtnummer
# 385909
Gebruiker
Dutchy64
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen restitutie op een E-ticket terwijl dit in een mail wel bevestigd wordt.

De oplossing

Mij het geld betalen voor niet gebruikte tickets.

Ik heb op 1-8-2019 een mail gestuurd over een verkeerde datum op een E-ticket.
Hierop heb ik op 6-8-2019 een mail ontvangen dat het alleen kon via een restitutie als het ticket niet gebruikt was.
Nu bel ik vandaag met klantenservice van NS en dan krijg je te horen dat dit niet het geval is.
Ik wilde de dame spreken die mij de mail had gestuurd waarop er toen iets uitgezocht moest worden.
Nadat men iets uitgezocht had hoorde men mij plotseling niet meer aan de telefoon. Heeeeel toevallig allemaal.

Dit is toch geen service!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen