Klacht Nederlandse Spoorwegen: geen restitutie wegens geautomatiseerd systeem

Klachtnummer
# 462282
Gebruiker
Goldenkk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

na grote vertraging afschrifte 1e ticket een 2e ticket besteld deze kwam wel goed doeer en werd meteen in de app gezet de 1e te laat ook maar heb nu een 2e ticket waar ik niks aan heb ik krijg geen geld terug omdat deze automatisch in de app gezet is en dus volgens hun (gedownload) dit is hun eigen geautomatiseerde systeem hierdoor kan ik geen restitutie ontvangen

Gewenste oplossing

restitutie van het niet gebruikte ticket

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen