Klacht Nederlandse Spoorwegen: Geld terug voor onmogelijk traject

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 615330
Gebruiker
Gerard#18
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik reis op 8 juni met 2 personen en 2 fietsen van Keulen naar Amersfoort. We stranden in Utrecht. Niet mogelijk om met de trein verder naar Amersfoort te reizen. Met de fiets door de stromende regen naar Amersfoort moeten fietsen. Wij krijgen geen geld terug, op mailtjes en bellen wordt niet gereageerd.

Gewenste oplossing

Ik wil geld terug van de NS voor het traject Utrecht - Amersfoort en excuses voor de waardeloze dienstverlening
Geboden oplossing
Weer geen enkele reactie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen