Klacht Nederlandse Spoorwegen: Geld terugvorderen bij vertraging is niet mogelijk

Klachtnummer
# 601516
Gebruiker
F.J. Havinga
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op woensdag 8 juni regende het dus vielen er gelijk meerdere treinen uit en was het chaos op station Amersfoort. Hierdoor kon ik niet op tijd in Den Haag CS aankomen. Nu probeer ik al een aantal dagen via Mijn NS geld terug te vorderen voor de geleden vertraging en iedere keer krijg ik de melding: Ons systeem is momenteel niet in staat om te beoordelen of u geld kunt terugvragen voor deze transactie. Probeer het later nog eens.

Gewenste oplossing

Probleem fatsoenlijk afhandelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen