Klacht Nederlandse Spoorwegen: Gepraat en gebel in stiltecoupés

Klachtnummer
# 429241
Gebruiker
D. van Gennip
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wederom heb ik de stiltecoupé moeten verlaten omdat iemand daar heel hard een telefoongesprek ging zitten voeren.
Het overkomt me minstens 1 keer per week dat mensen het nodig vinden uitgebreid te praten of bellen in de stiltecoupé.
Het advies de conducteur hier op af te sturen heeft geen zin want die is meestal in geen velden of wegen te bekennen.
Kan de NS het alsjeblieft nog véél duidelijker maken dat sommige coupés een stiltecoupé zijn of dit veel beter handhaven? Meer belettering, meer voorlichting, meer controle!
Het komt niet zelden voor dat een ‘gewone’ coupé waarin ik beland na het verlaten van de stiltecoupé, wél rustig is.

De oplossing

Stiltecoupés nog veel herkenbaarder maken en goed handhaven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?