Klacht Nederlandse Spoorwegen: Gesloten poortjes Station Amstel

Joost1111

Sinds vandaag heeft de NS de poortjes op station Amstel afgesloten, op zich niet eens een heel groot probleem. Wellicht vervelend voor de mensen die met de bus of tram moeten. Één ding vergeet de NS voor het gemak dat haar treinen van en naar CS standaard vertraagd zijn, daarom was het handig dat de paaltjes op het perron uitkomst boden voor de snelle wissel tussen trein en of metro...en hier zit hem nu net de crux. De paaltjes op het perron zijn ook gesloten! Nu moet je dus een keuze maken in de stationshal of je trein of metro neemt, maar goed metro wordt niet door mijn werk vergoed en de trein wel, en als ik trein neem ben ik sowieso 3 keer per week te laat op kantoor...Zou dus fijn zijn als de NS eerst haar zaakjes op orde heeft voordat ze acties ondernemen welke enkel voor de NS goed uitpakken...

Poortjes open of de paaltjes op het perron weer aan!

Zou ook leuk zijn wanneer de treinen op tijd rijden, meer zitplaatsen, goedkopere kaartjes etc maar dat lijkt mij ijdele hoop!

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer Hulting,

Dank u wel voor uw signalen, wij waarderen het als klanten de moeite nemen om ons te informeren. Ik heb uw suggestie ter beoordeling en mogelijke verbetering doorgegeven aan de manager van het station Amsterdam Amstel. U ontvangt hier geen persoonlijke terugkoppeling op.

U geeft tevens aan dat u een aantal verbeteringen wilt ten aanzien van punctualiteit, zitplaatsen en treinkosten. Ten aanzien van het aantal zitplaatsen kunt u op onze website informatie en de mogelijkheid om dit te melden terugvinden: http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/informatie/bezetting-in-de-trein. Als u de vertrektijd en reisrichting van de vertraagde trein door wilt geven dan kunnen wij dit ook melden.

Ik vertrouw erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

NS Klantenservice

Joost1111
    Beste NS Klantenservice,

Niet eens de moeite nemen om mijn naam juist te schrijven neem ik u niet eens direct kwalijk, wat ik u wel kwalijk neem is dat het blijk geeft van geen of zeer weinig interesse in uw klant! Als ik dit bij mijn klanten zou doen zou ik ze één voor één verliezen. Ik ga een auto kopen, zoveel is mij duidelijk. En bedankt dat ik op de stapel klachten bij de stationsmanager ben gekomen. Een advies: denk toch eens vooruit en stuur mensen niet met een kluitje in het riet
    Nederlandse Spoorwegen
    Beste meneer Hultink,

Mijn excuses dat uw naam niet juist vermeld is. Dit is kwalijk en had niet mogen gebeuren. Wij nemen onze klanten en de ingediende klachten serieus en het is jammer dat de indruk is gewekt dat dit niet zo is. Helaas is er over het algemeen niet direct een oplossing voorhanden en mogelijk kan de situatie niet veranderd worden. Met het doorgeven van uw klacht wordt in ieder geval duidelijk dat de genomen maatregelen na het sluiten van de poortjes voor u ongunstig uitvallen.

NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?