Klacht Nederlandse Spoorwegen: Graag vervangend vervoer geregeld zien als zoiets gebeurd.

Klachtnummer
# 331909
Gebruiker
jihan.kuik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste NS,

Door omstandigheden onderweg zijn een collega niet op tijd kunnen komen bij onze werkbestemming.
We hebben het op meerdere manieren geprobeerd maar dit gaf geen vruchten af.
Vanuit Almelo vertrokken om 1036 uur. 7 min voor Amersfoort storing, dus terug verplaatsen naar Apeldoorn.
Van daaruit geprobeerd via Arnhem naar Utrecht te komen, precies hetzelfde.
Bij de Meern was er ook een wisselstoring.
Na lang wachten besloten terug te verplaatsen naar Almelo omdat het geen zin meer had de bijeenkomst bij te wonen.

De oplossing

De kosten die wij 2 hebben gemaakt vergoed zien.
Beide treinkaarten à € 38,80
van 1000 uur tot 1500 uur 5 x 2 is 10 uur à €25 per uur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen