Klacht Nederlandse Spoorwegen: Heb door storing NS geen gebruik kunnen maken van betaald ticket. NS wil alleen deel ticket vergoeden volgens vertragingsformuli

Klachtnummer
# 9106
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 27 juli om 17:00 uur dagretour 1e klas (€20,00) gekocht op Den Haag Mariahoeve naar A'dam Muiderpoort. Op het perron aagekomen, blijkt er een storing op Leiden te zijn, waardoor er geen treinen rijden ri Amsterdam. NS geeft geen informatie over duur vertraging of volgende trein. Ben naar huis gegaan en heb alternatief vervoer geregeld. Kaartje dus niet gebruikt.

Na contact met NS klantenservice krijg ik een 'Geld terug bij Vertraging' formulier toegestuurd. Via dit formulier krijg je je kaartje slechts voor 1/4 of 1/2 vergoed. Ik heb echter helemaal geen gebruik gemaakt van de trein en wil volledige bedrag van €20,00 terug.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachet heer Reijenga,Het spijt mij te lezen dat dat u het advies heeft gekregen om uw kaartje in te dienen met het GTBV-formulier. In dit geval heeft u uw treinkaartje niet kunnen gebruiken en kunt u deze aan ons toesturen voor terugbetaling.U kan het vervoerbewijs sturen aan:NS klantenservice
    Postbus 2372
    3500 GJ UtrechtIk heb alvast een aantekening gemaakt met de reden van het retourneren van het kaartje. Zou u zo vriendelijk willen zijn om het dossiernummer 19071575 en uw rekeningnummer te vermelden in uw brief?Ik vertrouw erop u hiermee voldoende ingelicht te hebben en wacht uw reactie af.Met vriendelijke groet,Ingrid van Omme
    NS klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen