Klacht Nederlandse Spoorwegen: Het niet ontvangen van het blad spoor van de NS

Klachtnummer
# 29186
Gebruiker
Rikki
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Per 1 mei 2013 Dal Voordeel abonnement, OV-chipkaart nr.3528 6968 1817 (kenmerk LR013_0712) ontvangen.
Tot op heden het blad spoor niet ontvangen, wil het graag ontvangen.

De oplossing

Het blijvend ontvangen van genoemd blad.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Beste mevrouw Roovers-Koning, Het spijt mij dat het tijdschrift Spoor niet bij u in de bus is gevallen. De laatste editie stuur ik na. Deze mag u deze week verwachten.Eerder heeft u aangegeven geen commerciële post te willen ontvangen. Om die reden is het tijdschrift niet eerder verstuurd. Deze "postblokkade" is inmiddels ongedaan gemaakt. Volgende edities zullen weer automatisch worden verstuurd. Ik wens u alvast veel leesplezier.Vriendelijke groet,Klantenservice NS

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen