Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Ik ontvang geen e-mail, wel factuur voor dienst die ik opgezegd heb

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66969
Gebruiker
Ali
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een aantal jaren geleden heb ik een Voordeelurenabonnement bij de NS aangevraagd. Na een jaar weer opgezegd via e-mail, omdat ik het ook online had aangevraagd. Blijkbaar was dit niet mogelijk. Jaarlijkse bedrag betaalt, proberen op te zeggen, zou in orde zijn; ontvang ik weer een factuur volgend jaar. Het opzeggen lukt me maar niet. Ik heb het weer geprobeerd en ik dacht, laat ik het eens dit jaar kijken of het wel gelukt is. Ik stuur 2 e-mails om te vragen of ik nog een abonnement heb, en als dat zo is, dat ik het wil opzeggen. GEEN REACTIE! De NS wil dat ik een dure nummer bel, dit gaat niet, of ga schrijven. Dit gaat ook niet.

De oplossing

Stuur mij een mailtje terug met een bevestiging dat ik geen abonnement heb bij de NS. Dat is gewoon netjes, na twee mailtjes waar ik geen antwoord op heb gekregen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Beste heer Naimi,Het spijt mij dat het u niet is gelukt uw abonnement stop te zetten. Hierbij laat ik u weten dat uw voordeelurenabonnement met terugwerkende kracht per 16 december 2013 is beëindigd. Eventuele verrekening van de betaalde kosten zal binnen enkele weken plaatsvinden. Ik bedank u hartelijk voor de keren dat u van onze diensten gebruik heeft gemaakt.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS
  2. Auteur
    Ali
    Datum
    Bedankt voor dit goede bericht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ali
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen