Klacht Nederlandse Spoorwegen: ik wil graag antwoord en restitutie van € 60 correctietarief

Klachtnummer
# 603555
Gebruiker
G.A. Maas
Datum
0 reacties

Details

Klacht

bij mijn echtgenote op 21 en 25 mei j.l. 2x een correctietarief à € 20 in rekening gebracht en op 31 mei ook van mijn betaalrekening een extra bedrag van € 20 in rekening gebracht vermoedelijk door verkeerd in/uitchecken bij overstappen naar en van de Thalys tijdens een weekend Parijs. Recentelijk op 3 juni een brief met restitutieverzoek gestuurd naar de klantenservice maar nog niets gehoord. Ook de klantenservice gebeld maar die kunnen/willen mij ook niet verder helpen.

Gewenste oplossing

asap een schriftelijke bevestiging van ontvangst zoals gevraagd en € 60 restitutie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen