Klacht Nederlandse Spoorwegen: Ik wil het recht om per brief of email antwoord te krijgen.!!!!

Klachtnummer
# 429460
Gebruiker
F.T.E. van Gulijk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 21-11-2020 mijn abonnement daluren en vrije keuzedagen opgezegd. In overleg met de klantenservice omgezet in flex zonder abonnement.
In januari is €92,50 geïncasseerd door NS, ik heb dit terug geboekt.
Aanmaning voor te betalen per email, ik heb hierop per email geantwoord. Geen antwoord
Vervolging brief met aanmaning, heb ik weer per brief beantwoord. Geen antwoord
Dreigbrief heb ik onder protest betaald
Ik ben slechthorend en geen kind.

De oplossing

Mijn Flex zonder abonnement te annuleren per 21-11-2020 en mijn geld terug te ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?