Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nederlandse Spoorwegen: In- en uitchecken
Details
Klacht
Op 26 november wilde ik uitchecken op Schiphol Airport, nadat ik in Zwolle was ingechecked. Dit lukte op geen enkele uitcheckpaal op Schiphol Airport. Toen ik enkele uren later weer wilde inchecken ging dit ook niet. Ik heb mijn saldo toen voldoende opgehoogd om te kunnen reizen. Toen ik dit vervolgens deed checkte ik succesvol uit, maar niet in.Gewenste oplossing
Een antwoord waarom uitchecken niet mogelijk is. Het gereisde bedrag wordt dan toch gewoon van je account afgeschreven?!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.