Klacht Nederlandse Spoorwegen: inassokosten na opzegging voordeelurenkaart

Klachtnummer
# 111480
Gebruiker
MasCHa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn voordeeluren kaart was verlengd terwijl dacht al opgezegd te hebben maar ik had de laatste stap gemist was mij niet verteld dat bij automaat eraf moest halen.
Nadat 50 euro van mijn rekening is afgeschreven heb ik gelijk gebeld en is alsnog opgezegd maar dan had ik een maand opzegtermijn.
Ik heb de betaling gestorneerd want deze was teveel en wachtte netjes op een aangepaste factuur voor 1 maand.
Die kwam helaas niet daarentegen kreeg ik incassobureau voor 90 euro.
Heb ik NS weer gebeld waarom geen factuur voor het maandbedrag krijg na 15 min snapte die dat het abonnement is stopgezet.
Maandbedrag is 4.14 of ik dit wil betalen met 40 incasso.
Betaling gedaan en Groenewegen gemaild dat bedrag is overgemaakt vorderen ze nu het resterende deel 46 euro voor iets wat niet heb.
Ik vind deze procedure ronduit schofterig betalen voor iets wat niet heb geen juiste factuur ontvangen gelijk 40 euro erbij en dan nog niet genoeg.
Ik hoor graag hoe we dit op kunnen lossen

De oplossing

incassokosten terug en dat er aan incassobureau word doorgegeven dat de vordering is voldaan zodat dit gedoe mij niet meer tijd en geld kost

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw Hendriks,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Allereerst bied ik mijn excuses aan voor de late beantwoording. Het spijt mij dat u het niet eens bent met de procedure met betrekking tot het opzeggen van uw abonnement. Bij het afsluiten hiervan bent u akkoord gegaan met de voorwaarden van beëindiging. Het is helaas niet mogelijk om eigen voorwaarden te scheppen.
    Onze Klantenservice heeft u hier ook over geïnformeerd en de procedure blijft hierom ongewijzigd. Uw klacht hierover geef ik natuurlijk wel door.
    Het spijt mij dat ik u niet van dienst kan zijn.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen