Klacht Nederlandse Spoorwegen: Incasso Jaartraject kaart

Regenboog

Enige weken geleden bij de NS Klantenservice mijn Jaartraject kaart omgezet naar een NS flex abonnement, omdat ik gebruik kon maken van een auto. Het saldo op mijn Jaartraject kaart was 55,00. Dit heeft 4-6 weken geduurd voordat ik het teruggestort kreeg van de NS.
Nu heb ik weer een Jaartraject kaart genomen, met als ingangsdatum 29 juni 2020. De NS eist dat ze op 18 mei 2020 het maandelijkse bedrag kunnen incasseren, terwijl ik dan geen gebruik maak van de trein. Als de klant nog geld krijgt van de NS, dan mag ik 4-6 weken wachten. Dat kan allemaal wel! Als ik niet op tijd betaal, kan ik de trein niet in of je krijgt boete. De NS kan toch 1 week voor de ingangsdatum het geld incasseren. Willen alleen maar geld verdienen en service naar de klant, dat is er niet bij.

Zorgen dat de maandelijkse incasso op iedere 25ste van de maand wordt afgeschreven. En niet op 18 mei 2020 terwijl ik geen gebruik maak van de trein, want de ingangsdatum is 29 juni 2020

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?