Klacht Nederlandse Spoorwegen: Incorrecte afhandeling klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 98391
Gebruiker
Karin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 25 augustus een vertraging opgelopen en door een NS conductrice meerder malen toegezegd gekregen dat de taxikosten naar Schiphol geheel vergoed werden. Uit coulance ben ik met drie andere reizigers die ook hun vlucht moesten halen in een taxi gestapt en gelukkig op tijd op Schiphol aangekomen. Ik heb hierbij de taxikosten op mij genomen. Op 16 september alle papieren naar de NS gestuurd maar ik kreeg geen respons. Meerdere malen telefonisch contact gehad met de NS tot ik uiteindelijk via een mail van de klantenservice een mailadres had waar ik op kon reageren. Alle stukken die ik naar de NS had gestuurd via UPS in een PDF bestand via dit mailadres gestuurd en nu konden ze wel mijn klacht in behandeling nemen. Helaas niet met het gewenste resultaat…….

De oplossing

Een vergoeding van de gemaakte taxikosten naar Schiphol van 260 euro en niet een kwart van dit bedrag. Niet eens te spreken over de kosten gemaakt via de klantenservice om de NS te spreken, kosten bij UPS voor het niet kunnen afleveren aan een postbus en alle uren die ik ermee bezig ben om uberhaupt deze vergoeding bij de NS onder de aandacht te krijgen….

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Karin
    Datum
    Erg jammer dat de NS niet reageert op herhaaldelijke mails......terwijl ze het gewoon op hadden kunnen lossen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Karin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen