Klacht Nederlandse Spoorwegen: informatie meereiskaart actie voor oktober

Klachtnummer
# 80197
Gebruiker
mklb
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Meereiskaart naar keuze voor 8,95 is nergens te bestellen.
Deze staat als aanbieding in de city special vanaf 10 oktober, helaas onduidelijk en niet vindbaar via de aangegeven site
moet via website www.ns.nl/meereiskaart
Nu kon ik geen gebruik maken van deze actie voor een prive reis (crematie)
Diverse mails getuurd maar geen antwoord ontvangen.

De oplossing

een antwoord op mail

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Beste mevrouw Baak-Pijl,Het spijt mij dat er verwarring is ontstaan bij het bestellen van de aanbieding. Ik wil u vriendelijk verzoeken om schriftelijk te reageren met bijvoeging van bewijs van de "extra" kosten die zijn ontstaan op 15 oktober. U mag verwijzen naar deze mailwisseling, en schrijven naar:NS Klantenservice
    Postbus 2372
    3500 GJ UtrechtNa ontvangst van uw brief zullen wij bekijken of wij u tegemoet kunnen komen. Met vriendelijke groet,Klantenservice NS

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen