Klacht Nederlandse Spoorwegen: Intercity direct 14 januari 2016

Klachtnummer
# 148874
Gebruiker
Jodikus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste NS
De Intercity direct donderdagavond 21.55 uur had 15 min.vertraging werd aangegeven dat werd zonder kennigeving nog eens met bijna een half uur verlengd. Uiteindelijk kwam er een normale intercity . Hebben wel de interciy direct toeslag betaald.2x 2.40 euro. Het lijkt mij aannemelijk dat dit terug gestort wordt op mijn ov-chipkaart!
OV Kaartnr. 3528-0200-2541-4934 naamloos
OV Kaartnr. 35-28-2034-1946-8540 tnv.J.C Maaskant -Verhoeven
Met vrl.groet

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    klacht telefonisch opgenomen.

    Vriendelijke groet,

    NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen