Klacht Nederlandse Spoorwegen: Internationaal reizen onbeschofte conducteur

Sebas77

Met mijn reis naar Gent-Dampoort vanuit Arnhem maakte ik gebruik van een ns-pas altijd vrij, en een rail pass voor belgie. Bij controle vanaf Roosendaal naar antwerpen, gaf de conducteur aan dat ik geen geldige vervoersbewijzen zou hebben tussen Roosendaal en Essen. Terwijl ik de situatie wilde uitleggen trok de conducteur mijn rail-pass uit handen en gaf aan dat hij deze ging verscheuren aangezien hij geen zin had in discussie...... Los van het feit dat deze manier van aanpak behoorlijk onbeschoft is heeft hij daarna een ticket uitgeschreven van € 15,- die terstond betaald moest worden. Als klant van de ns verwacht ik toch wel een beschaafde aanpak.

Een berisping aan de onbeschofte aanpak van de conducteur, en het retourneren van de € 15,- die mijns inziens onterecht is.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer de Waard,Het spijt mij te lezen hoe uw reis is verlopen en de manier waarop ons personeel gereageerd heeft zoals u het omschrijft.
    Om uw klacht vast te kunnen leggen ontvangen wij graag meer details. Kunt u aangeven op welke dag u gereisd heeft, uw opstapstation en de vertrektijd van de betreffende trein. U vraagt tevens om restitutie. Hiervoor is het noodzakelijk dat wij de originele boete ontvangen en een kopie van uw rail pass voor België. Ook ontvangen wij graag het OV-chipkaartnummer waaraan uw abonnement gekoppeld is met uw IBAN nummer. Wij kunnen na ontvangst beoordelen of u voor restitutie in aanmerking komt.
    Dit is ons adres: NS Klantenservice
    Postbus 2372
    3500 GJ Utrecht Wij wachten uw reactie af.Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?