Klacht Nederlandse Spoorwegen: Interne miscommunicatie.

Klachtnummer
# 321875
Gebruiker
k Ghaldjahi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste heer of mvr,

Hierbij schrijf ik u deze klacht omdat ik op 1 september 2018 mijn portmononee kwijt ben geraakt,
Ik heb hierover contact gehad met de NS en ze gaven eerst aan dat ze niet hebben gevonden. Ik heb dus afgelopen zondag weer gebeld en kwam achter dat ze mijn portemonnee hebben gevonden. Men gaf aan dat ik mijn portomonee op die dag zelf in Denhaag moest ophalen voor half 11. omdat de afstand heel ver is heb ik met uw collega overlegd en aangegeven dat een vriend van mij komt mijn spullen ophalen. Men gaf ook aan als ik mijn spullen niet voor half 11 worden opgehaald dan worden ze naar Utrecht gestuurd. Dit zou betekenen dat ik mijn rijbewijs en Ov chipkaart kwijt zal raken.
Ik heb dus heel dringend een vriend vanuit Den haag daarheen gestuurd maar helaas hadden ze mijn spullen al naar Utrecht verstuurd terwijl volgens het systeem mijn spullen in Den haag zou zijn. Collega gaf aan dat ik dit even aan jullie zou moeten toelichten en dat jullie alles via het systeem konden zien dat het interne miscommunicatie is geweest.

De oplossing

Ik wil al mijn spullen terug. want anders duurt dit mij onnodig geld en tijd om alles opnieuw aan te vragen .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen