Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Jaarabonnement betalen terwijl ik geen gebruik van het openbaar vervoer mag maken?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 442727
Gebruiker
Hanski
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een voordeeluren abonnement, kosten € 67,00 per jaar.
Door de Corona, heb ik al enkele maanden niet mogen reizen omdat dit noodzakelijk was en omdat ik chronische longklachten heb en mijn weerstand door o.a. het missen van een milt zeer zwak is... voorlopig mag ik dus ook niet reizen... maar komende week wordt wel de jaarlijkse bijdrage weer geïnd.. waarom dit niet een paar maanden bevriezen?

De oplossing

Mijn abonnement bevriezen en zodra het weer mogelijk is, betaal ik en loopt het weer verder.
Nu stoppen en over een paar maanden een nieuw abonnement is geen optie, want dan zit ik er wederom 1 jaar aan vast! ook een flex-abonnement wordt mij ten zeerste afgeraden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hanski
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb het abonnement opgezegd... via klantenservice te horen gekregen dat volgend jaar het voordeelurenabonnement van € 67,00 er toch uit gaat en dus gelijk wordt aan het daluren abonnement dat € 60,00 kost en elke maand opzegbaar is... deze info hadden ze ook meteen kunnen geven i.p.v. snel nog even € 67,00 incasseren terwijl je door de corona maandenlang niet mag/kan reizen met het O.V.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen