Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Jaarabonnement betalen terwijl ik geen gebruik van het openbaar vervoer mag maken?
Details
De klacht
Ik heb een voordeeluren abonnement, kosten € 67,00 per jaar.Door de Corona, heb ik al enkele maanden niet mogen reizen omdat dit noodzakelijk was en omdat ik chronische longklachten heb en mijn weerstand door o.a. het missen van een milt zeer zwak is... voorlopig mag ik dus ook niet reizen... maar komende week wordt wel de jaarlijkse bijdrage weer geïnd.. waarom dit niet een paar maanden bevriezen?
De oplossing
Mijn abonnement bevriezen en zodra het weer mogelijk is, betaal ik en loopt het weer verder.Nu stoppen en over een paar maanden een nieuw abonnement is geen optie, want dan zit ik er wederom 1 jaar aan vast! ook een flex-abonnement wordt mij ten zeerste afgeraden.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.