Klacht Nederlandse Spoorwegen: Je fiets meenemen in de trein is uitgesloten voor degenen die geen smartphone hebben.

Klachtnummer
# 461688
Gebruiker
Klaartje Kauw#44
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor Corona kon je de betaling voor het meenemen van je fiets op de OV-chipkaart plaatsen.
Nu verplicht de NS je een Fietskaart Dal te kopen. Dit kunnen alleen degenen die in het bezit zijn van een smartphone.
Diegene die zo'n apparaat niet heeft kan nu niet de fiets meenemen in de trein.

De oplossing

Ik wil dat door NS rekening wordt gehouden met mensen (vaak ouderen) zonder smartphone en dat een andere betaalwijze voor de fiets wordt aangeboden. Bij banken is het mogelijk om betalingen zonder telefoon te doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen