Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Jongerentoer verkeerd geboekt en niet gebruikt, graag geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 176060
Gebruiker
AD60
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn vrouw heeft bij het boeken op 26/6 van een jongerentour voor onze dochter een fout gemaakt en een periode van 1/6 t/m 7/7 geboekt, toen ik de tickets op 8/7 wilde verzilveren via de website bleken deze reeds verlopen. In eerste instantie heeft zij via Twitter aan het webcare team gevraagd of de data gewijzigd konden worden maar dat bleek niet mogelijk. We hebben ondertussen een nieuwe ticket voor onze dochter geboekt maar willen nu graag het geld voor het niet gebruikte boeking terug. E.e.a. is natuurlijk simpel te controleren want de tickets zijn nooit geprint. Het webcare team bleek in eerste instantie en uitermate verbazingwekkend de vraag niet te begrijpen maar gaf in tweede instantie aan dat dit onmogelijk was en dat mijn vrouw dan maar beter op had moeten letten. Altijd fijn om te horen. Ik heb vrouw verzekerd dat dit niet kan stroken met het beleid van de NS.

De oplossing

Gaarne €33 retour voor niet gebruikte jongerentour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    klacht is telefonisch afgehandeld.
  2. Auteur
    AD60
    Datum
    De mevrouw die de klacht behandelde was meer van het oude stempel dan het hippe webcare team en heeft de klacht gewoon opgelost en het geld teruggestort. Die "ouderwetse" klachtenafhandeling duurde wel even maar dat tien keer liever dan een of andere webcare huppeltrut die je vertelt dat je het dan maar niet verkeerd had moeten doen. Serieus NS, blij dat alles zo verlopen is maar ga intern eens uitzoeken wat dáár nu gebeurd is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AD60
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen