Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Jongerentoer verkeerd geboekt en niet gebruikt, graag geld terug

AD60

Mijn vrouw heeft bij het boeken op 26/6 van een jongerentour voor onze dochter een fout gemaakt en een periode van 1/6 t/m 7/7 geboekt, toen ik de tickets op 8/7 wilde verzilveren via de website bleken deze reeds verlopen. In eerste instantie heeft zij via Twitter aan het webcare team gevraagd of de data gewijzigd konden worden maar dat bleek niet mogelijk. We hebben ondertussen een nieuwe ticket voor onze dochter geboekt maar willen nu graag het geld voor het niet gebruikte boeking terug. E.e.a. is natuurlijk simpel te controleren want de tickets zijn nooit geprint. Het webcare team bleek in eerste instantie en uitermate verbazingwekkend de vraag niet te begrijpen maar gaf in tweede instantie aan dat dit onmogelijk was en dat mijn vrouw dan maar beter op had moeten letten. Altijd fijn om te horen. Ik heb vrouw verzekerd dat dit niet kan stroken met het beleid van de NS.

Gaarne €33 retour voor niet gebruikte jongerentour.

Nederlandse Spoorwegen
    klacht is telefonisch afgehandeld.
    AD60
    De mevrouw die de klacht behandelde was meer van het oude stempel dan het hippe webcare team en heeft de klacht gewoon opgelost en het geld teruggestort. Die "ouderwetse" klachtenafhandeling duurde wel even maar dat tien keer liever dan een of andere webcare huppeltrut die je vertelt dat je het dan maar niet verkeerd had moeten doen. Serieus NS, blij dat alles zo verlopen is maar ga intern eens uitzoeken wat dáár nu gebeurd is.

AD60

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?