Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: kaartjes gekocht, echter i.p.v. 1x ... 2x identieke bankafschrijvingen

M.G.M. van Lier

Ik heb op 14 augustus 2012 op de NS internetsite 2 kaartjes 1ste klas Deventer - Schiphol gekocht voor onze welverdiende vakantie op 15 augustus. Wie schetst mijn verbazing dat ik nu, bij mijn 3de kwartaalopgave 2012, zie dat het totaalbedrag van € 57,40 ... 2 x afgeschreven is. Ik vraag mij af hoe dat kan en hoe en waar ik die, naar mijn mening niet bestelde, overbodige kaartjes kan declareren.

Vriendelijke groeten
Marcel

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte meneer van Lier,Graag bevestig ik hiermee wat wij vandaag telefonisch hebben besproken. Uit de ordergegevens blijkt dat u een identieke dubbele bestelling hebt gedaan. In deze situatie zullen wij het dubbel betaalde bedrag uit coulance op uw rekening terug storten. Ik hoop u hiermee te hebben ingelicht.Met vriendelijke groet,NS Klantenservice
    M.G.M. van Lier
    Binnen een redelijke termijn afgehandeld door onder coulance het teveel betaalde terug te storten. Dit zou binnen 2 weken gebeuren. Ik ben benieuwd.

M.G.M. van Lier

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?