Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: kaartjes gekocht, echter i.p.v. 1x ... 2x identieke bankafschrijvingen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 12678
Gebruiker
M.G.M. van Lier
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 14 augustus 2012 op de NS internetsite 2 kaartjes 1ste klas Deventer - Schiphol gekocht voor onze welverdiende vakantie op 15 augustus. Wie schetst mijn verbazing dat ik nu, bij mijn 3de kwartaalopgave 2012, zie dat het totaalbedrag van € 57,40 ... 2 x afgeschreven is. Ik vraag mij af hoe dat kan en hoe en waar ik die, naar mijn mening niet bestelde, overbodige kaartjes kan declareren.

Vriendelijke groeten
Marcel

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte meneer van Lier,Graag bevestig ik hiermee wat wij vandaag telefonisch hebben besproken. Uit de ordergegevens blijkt dat u een identieke dubbele bestelling hebt gedaan. In deze situatie zullen wij het dubbel betaalde bedrag uit coulance op uw rekening terug storten. Ik hoop u hiermee te hebben ingelicht.Met vriendelijke groet,NS Klantenservice
  2. Auteur
    M.G.M. van Lier
    Datum
    Binnen een redelijke termijn afgehandeld door onder coulance het teveel betaalde terug te storten. Dit zou binnen 2 weken gebeuren. Ik ben benieuwd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.G.M. van Lier
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen