Klacht Nederlandse Spoorwegen: Kan bedrag niet declareren na vergeten in te checken

Klachtnummer
# 604050
Gebruiker
Maria999
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 2 juni was ik vergeten in te checken. Er werd toe €20 in rekening gebracht. Ik heb een abonnement en de trein genomen in de daluren, dus ik hoefde niet voor deze rit te betalen. Ik probeer het bedrag te declareren, maar dat blijkt onmogelijk. Ook kan ik de klantenservice niet bereiken.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrag teruggestort wordt op mijn rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen