Klacht Nederlandse Spoorwegen: kan zelf geen gewoon internationaal e-ticket kopen bij ns

G. Boerlage

Voor 26 juli wilde ik een e-ticket kopen van Metz naar Amsterdam. Als ik op de website van ns alle gegevens invul krijg ik alleen maar een overzicht met tijden van thalys of tgv, maar dat wil ik niet, ik wil met de gewone intercity reizen. Je wordt gedwongen naar een loket te gaan. In Amsterdam krijg je een volgnummer, het zou 2 uur duren voordat ik aan de beurt zou zijn. Ben naar buiten gegaan en na 1½ teruggekomen. Toen bleek mijn beurt voorbij. Nieuw volgnummer gekregen van de thalys loketten, er zijn 2 loketten voor de Thalys en dat gaat sneller. Was niet de bedoeling dat ik daar mijn intercity kaartje kon kopen. Er was toch een van twee medewerkers die me hielp. Na betaling kwam ik er thuis achter dat ik € 10,-- voor dat ticket extra had betaald. Dat is dus de service van de ns, schandalig

de mogelijkheid een internationaal ticket te kopen via de website van ns en niet gedwongen wordt de thalys te nemen

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer Boerlage,Het spijt mij te lezen dat het kopen van een internationaal treinticket niet naar wens is verlopen.Omdat alleen NS binnenland op Klachtenkompas actief is, zal ik u helaas moeten verzoeken om uw klacht bij NS Hispeed in te dienen. Zij gaan over alle buitenlandse vervoerbewijzen en de mogelijkheden om deze te verkrijgen. Contactgegevens vindt u op www.NShispeed.nl.Het spijt mij u hierbij niet van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Ingrid van Omme
    NS klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?