Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Keuzedagen onterecht geladen

Baggermeester

Heb bij AH in de buurt bestelling opgehaald. Gisteren merkte ik bij inchecken dat er onterecht 2 keuzedagen op mijn OV-chipkaart waren gezet. Heb weer uitgecheckt en mocht van conducteur gratis van Bilthoven naar Utrecht reizen voor het verwijderen van deze dagen bij de NS balie. Daar bleek echter dat dit onmogelijk is.
Heb de eerste keuzedag dus moeten gebruiken voor een retour Amsterdam en de tweede waarschijnlijk voor een retour Bilthoven Utrecht.
Het gebruik van deze dagen had ik natuurlijk bestemd voor veel langere afstanden.

Vraag nu compensatie voor het voortijdig en ongewenst moeten gebruiken van mijn keuzedagen.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer Blom,Het spijt mij dat het mis is gelopen bij het ophalen van uw keuzedagen. Ik zal u schriftelijk op de hoogte stellen van het verdere verloop van uw verzoek. Binnen enkele dagen mag u een brief in de bus verwachten.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS
    Baggermeester
    Snelle en goede afhandeling.

Baggermeester

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?