Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Keuzedagen onterecht geladen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66082
Gebruiker
Baggermeester
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb bij AH in de buurt bestelling opgehaald. Gisteren merkte ik bij inchecken dat er onterecht 2 keuzedagen op mijn OV-chipkaart waren gezet. Heb weer uitgecheckt en mocht van conducteur gratis van Bilthoven naar Utrecht reizen voor het verwijderen van deze dagen bij de NS balie. Daar bleek echter dat dit onmogelijk is.
Heb de eerste keuzedag dus moeten gebruiken voor een retour Amsterdam en de tweede waarschijnlijk voor een retour Bilthoven Utrecht.
Het gebruik van deze dagen had ik natuurlijk bestemd voor veel langere afstanden.

De oplossing

Vraag nu compensatie voor het voortijdig en ongewenst moeten gebruiken van mijn keuzedagen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer Blom,Het spijt mij dat het mis is gelopen bij het ophalen van uw keuzedagen. Ik zal u schriftelijk op de hoogte stellen van het verdere verloop van uw verzoek. Binnen enkele dagen mag u een brief in de bus verwachten.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS
  2. Auteur
    Baggermeester
    Datum
    Snelle en goede afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Baggermeester
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen