Klacht Nederlandse Spoorwegen : Klacht over keuze dag in winkel ophalen

Pluis

Vandaag de eerste keuze dag voor mijn moeder opgeladen bij Primera en wat blijkt
er worden er gelijk 2 geplaatst ook de vrije keuze dag die een jaar geldig is.
Je heb hier geen keuze in, ik heb inmiddels met de klantenservice van NS gebeld
en het blijkt dus dat al die apparaten aangepast moeten worden.
Volgens mij had NS dit eerst moeten doen voor de kaartjes digitaal werden
Mijn moeder krijg een nieuwe keuze dag opgestuurd die helaas maar 4 maanden geldig is.
Ik wil dat NS hun klanten dit ook meld.

Maak dit duidelijk aan iedereen die van dit product gebruik maak.

Pluis
    De nieuwe keuze dag is binnen gekomen er zou een dag gestuurd worden die 4 maanden geldig zou zijn, vandaag is het 14-02
    en het is geldig tot 31-03 dus 2 en een halve maand.
    Dit gaat over mijn moeder van 80, de NS moet zich dood schamen.
    !!!!!
    Nederlandse Spoorwegen
    Beste mevrouw Versfeld,Het spijt mij dat wij u en uw moeder teleur hebben gesteld in onze reactie. Dat was uiteraard niet onze bedoeling.De persoonsgegevens van uw moeder zijn mij helaas niet bekend. Als dit wel het geval zou zijn zouden wij een aantekening hebben gemaakt op haar naam zodat wij later dit jaar alsnog een keuzedag kunnen leveren (hetzij via de OV-chipkaart, hetzij een papieren kaartje) welke zij tot het einde van haar contractjaar kan gebruiken. Ik verzoek u vriendelijk om haar gegevens door te geven.Ik hoop u hiermee zo goed mogelijk te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS
    Pluis
    NS klantenservice ik ben werkelijk helemaal verbaasd over jullie.
    Jullie beloven mijn moeder een kaartje te sturen wat gedurende
    het hele contractjaar geldig is , ik heb gebeld met de klantenservice om de gegevens van mijn moeder door te geven. jullie hebben dus na kunnen kijken dat het contractjaar tot 03-12-2014 loop.
    Gisteren 2 kaartjes ontvangen geldig tot 30-06-2014.
    Mijn vraag aan u, is het zo moeilijk om een kaartje te zenden
    wat inderdaad een jaar geldig is en waar ze recht op heeft
    Pluis
    NS heel veel mensen zijn op deze manier een keuze dag kwijtgeraakt en dan vooral heel veel oudere, die maken veelal
    gebruik van dit abonnement. Jullie hadden gewoon een vervangend kaartje kunnen zenden dat een jaar geldig is.
    Wat mij betreft zijn jullie de schaamte voorbij.