Klacht Nederlandse Spoorwegen: Klant onvriendelijke situatie na vroegtijdige abonnementsopzegging

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 314208
Gebruiker
Luuk-NS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Opzegging Daluren abonnement. Het abonnement is opzegt omdat mijn zoon naar een andere school gaat en niet meer van dit traject (uberhaupt geen trein) gebruikt gaat maken. Het abonnement is in december 2017 ingegaan na een schoolwissel. Deze verandering is niet goed uitgepakt dus nu weer naar een andere school.
De NS-medewerker hield vast aan de contractuele afspraken, namelijk minimale contractperiode van 1 jaar. Deze condities had ik vooraf niet scherp en kon haar wel geleven.
Mijn klacht is dat er NUL inleveringsvermogen is getoond en star is gehandeld. We moeten nu 6 x 99€ betalen voor een dienst die we niet gebruiken. Zeer klant onvriendelijk!

De oplossing

Ik wil geen kosten betalen voor het abonnement dat we niet meer gebruiken vanaf het moment van opzegging (9-juli-2018).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Luuk-NS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na 1 maand nog geen reactie gehad. Wat is de doorlooptijd van de klachtafhandeling? Gr. Luuk
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen