Klacht Nederlandse Spoorwegen: Klant onvriendelijke situatie na vroegtijdige abonnementsopzegging

sad Niet opgelost
Luuk-NS

Opzegging Daluren abonnement. Het abonnement is opzegt omdat mijn zoon naar een andere school gaat en niet meer van dit traject (uberhaupt geen trein) gebruikt gaat maken. Het abonnement is in december 2017 ingegaan na een schoolwissel. Deze verandering is niet goed uitgepakt dus nu weer naar een andere school.
De NS-medewerker hield vast aan de contractuele afspraken, namelijk minimale contractperiode van 1 jaar. Deze condities had ik vooraf niet scherp en kon haar wel geleven.
Mijn klacht is dat er NUL inleveringsvermogen is getoond en star is gehandeld. We moeten nu 6 x 99€ betalen voor een dienst die we niet gebruiken. Zeer klant onvriendelijk!

Ik wil geen kosten betalen voor het abonnement dat we niet meer gebruiken vanaf het moment van opzegging (9-juli-2018).

Luuk-NS
Na 1 maand nog geen reactie gehad. Wat is de doorlooptijd van de klachtafhandeling? Gr. Luuk

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?