Klacht Nederlandse Spoorwegen: Klantencontact beneden elk peil voor een bedrijf als NS.

Jack541108

Klantcontact functioneert niet naar behoren. Chat-contact breekt regelmatig af, waarna het hele verhaal weer aan een ander moet worden uitgelegd. De een was bezig alles naar tevreden te regelen (totdat de chat eruit klapt) en de tweede zegt niets te kunnen regelen. Niet eenmaal, maar bij herhaling. Dat kan veel beter.

Wat ook beter kan is dat er genuanceerder wordt geïnformeerd over de afhandeltermijn van een declaratie. In de bevestigingsmail staat 5 dagen, maar als er na een maand nog niets van is gehoord en klantcontact wordt gebeld zegt met dat het erg druk is en het langer kan duren. Na drie maanden opnieuw hetzelfde verhaal. Waarom niet die bevestigingsbrief aanpassen en die beloofde 5 dagen eruit strepen?

Dit is echt amateurisme ten top. Schandelijk voor een bedrijf als NS, met toch echt niet het goedkoopste product. Intussen blijf ik al meer dan drie maanden zitten met een niet afgehandelde declaratie, waarvan ik niet het flauwste idee heb hoe lang ik nog moet wachten en of die überhaupt wel wordt gehonoreerd. Want ook het vertrouwen in rechtvaardigheid ben ik inmiddels kwijt als ik zie hoe wisselend de medewerkers met een en dezelfde case omgaan.

Verontschuldiging voor het steeds afbreken van de chat en de tegenstrijdige reacties van de medewerkers. Uitleg waarom ik niet correct wordt geïnformeerd over de reactietijd van NS op mijn declaratie. Spoedige afhandeling van de declaratie.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?