Klacht Nederlandse Spoorwegen: klantenservice hadelt vraag niet goed af, systeem werkt niet goed.

Klachtnummer
# 354997
Gebruiker
W.J. Smit
Datum
0 reacties

Details

Klacht


vraag gesteld over oude vervoersinfo, antwoord is onduidelijk. mijn ns werkt niet goed online. na een hele discussie op twitter directmail, moet ik een reguliere brief sturen, naar een andere afdeling. dat kunnen ze blijkbaar niet direct doorgeven. inmiddels was ik al op vakantie in het buiitenland. erg klantonvriendelijk.

.

Gewenste oplossing

Gewenste Oplossing
verandering systeem van klachten en vragen. je kunt niet makkelijk online via mail een antwoord krijgen. via twitter krijg je meestal het verkeerde antwoord en een nonchalante ongeinteresserde houding, dat moet en kan anders. verder een kleine compensatie voor het ongemak, zou inmiddels wel fijn zijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen