Klacht Nederlandse Spoorwegen: klantenservice niet bereikbaar

Klachtnummer
# 178702
Gebruiker
hop
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedendag, NS klantenservice adevrteert dat ze dag en nacht bereikbaar zijn. Nu bel ik om 7.30 en ik krijg inderdaad het antwoordapparaat met de verschillende keuzemogelijkheden. Als ik echter een keuze kies wordt de verbinding na enkele keren overgaan verbroken. Dit is zo bij herhaling en bij alle keuzes!!

De oplossing

wel beschikbaar zijn en niet alleen een antwoordapparaat hebben staan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Swinkels,

    Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat onze telefonische Klantenservice op 28 juli 2016 onbereikbaar was. Het spijt mij zeer dit te lezen.

    Vermoedelijk is er een storing opgetreden in het systeem. Ik begrijp dat het heel vervelend is wanneer er niet wordt opgenomen. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Uw klacht heb ik doorgegeven aan het verantwoordelijke management.

    Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen