Klacht Nederlandse Spoorwegen: Klantonvriendelijk NS medewerker Arnhem cs 08.30 6 de spoor 11

Klachtnummer
# 283740
Gebruiker
kikootje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In de trein kwam ik erachter dat mijn dagkaartactie kaartje niet geldig was voor 09.00 uur
Daarom direct gemeld op station Arnhem bij een conducteur op perron
Met de vraag of ik bij mag betalen voor gedeelte van voor 09.00 uur.
Zeer starre onvriendelijke dame meldt mij dat ik beter had moeten weten beter hadden moeten lezen etc etc.
Ja het is mijn fout maar ben wel zo eerlijk geweest om dit te melden op station buiten trein
Ook op de vraag of ik dan nu direct omine een ticket mocht kopen zodat ik toch mrt de volgende trein meekon om op tijd iop scholing te komen zei ze NEE GA MAAR TICKET IN CENTRALE HAL KOPEN!
DUS zeer starre houding bij deze dame op Arnhem cs vanmorgen om 08.30 op perron 11
Ik probeer mijn fout op tijd eerlijk te melden en op tijd bij te betalen maar zij barricardeerrt mijn onlineticket aankoop en stuurt me naar beneden voor n kaartje waardoor ik trein MIS
BEDANKT VOOR DE STARRE ONVRIENDELIJKE BENADERING!

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?