Klacht Nederlandse Spoorwegen: Kortingskaart

Klachtnummer
# 38905
Gebruiker
T
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hallo ik ben Tchedjo,
Ik had een Abonnement van de NS voor een kortingskaart, en het is al 2 jaar geleden dat ik niet meer met de trein reist. En vorig jaar zag ik te laat dat er geld was afgeschreven ter wijl ik niet meer gebruik maakte van mijn kaart, En dit jaar 2 sep ik had ik NS gebeld en zij zeiden dat ze geen geld meer afschreven. En toch een paar weken laten hadden ze toch €60,00 genomen, en had ik aan mijn bank gevraagd om het geld terug te storten. En een paar weken later krijg ik een brief van Incasso dat ik €100,00 moest betalen, toen
Belde ik NS en ze zeiden dat ik de €60,00 moest laten voor dat ze me terug betaalde na 2 Weken. En ik wist dat niet en de NS had me moeten bellen wanneer ik ze belde. Dus ik snap er niks meer van, en om iets te betalen dat ik niet precies weet waarom is niet fijn.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en begrijpen.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Beste heer Nintcho, Ik heb uw gegevens gecontroleerd, en daaruit is gebleken dat wij u onterecht een rekening hebben gestuurd. Onze oprechte excuses daarvoor.
    Wij hebben het incassso-buro inmiddels opdracht gegevens de inning te beëindigen. U hoeft uiteraard niets te betalen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Vriendelijke groet,Klantenservice NS
  2. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Beste heer Nintcho, Ik heb uw gegevens gecontroleerd, en daaruit is gebleken dat wij u onterecht een rekening hebben gestuurd. Onze oprechte excuses daarvoor.
    Wij hebben het incassso-buro inmiddels opdracht gegevens de inning te beëindigen. U hoeft uiteraard niets te betalen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Vriendelijke groet,Klantenservice NS

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen