Klacht Nederlandse Spoorwegen: Krijg geen geld terug bij een verkeerde on-line gekoxhte ticket.

Klachtnummer
# 308727
Gebruiker
Margreet II
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bericht Ik heb gebruik gemaakt van de actie uit Spoor van de meereisretour naar Leeuwarden. Ik wilde dat doen voor zondag 29 april 2018 en heb dat online gedaan op zaterdag 28 april. Ik heb aangevinkt voor "morgen", maar toen ik de uitdraai maakte zag ik dat er 30 april op stond. Dat kwam omdat het inmiddels net na 12 uur s'nachts was geworden en "morgen" als maandag zag. Ik wilde in eerste instantie met de pen de datum op de uitgeprinte ticket veranderen, maar wist niet of dat kan. Ik heb toen maar een nieuwe ticket aangeschaft en "vandaag" aangevinkt. Ik dacht we krijgen het geld toch wel terug. Ik heb toen bij klantenservice op 29 april gevraagd of de verkeerde ticket ongeldig verklaard worden en dat ik dan mijn geld van €8,95 terug krijg ? Dat was dus nog op de dag voor de verkeerde datum. De verkeerde ticket heeft als nr. 17782427 en de gebruikte heeft als nummer 17782701. Aan mijn chipkaart kunt U zien dat we op zondag hebben samengereisd en op maandag niet. Echter ik kreeg als antwoord dat ze nooit geld terug geven op on-line gekochten tickets.

De oplossing

Terugstorting van de €8,95 van de verkeerde ticket.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Margreet II
    Datum
    NS reageert dus niet op klachten, dat valt me tegen

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen