Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Krijg het tijdschrift Spoor niet meer.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 24300
Gebruiker
Loes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb al verschillende keren gebeld met de NS over dit probleem. Maar het heeft niet geholpen. Ik wil graag het tijdschrift ontvangen. Ik heb al meer dan 20 jaar een voordeelabonnement, dus heb ik daar recht op, toch.

De oplossing

Het ontvangen van tijdschrift Spoor van de NS

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Beemster,Het spijt mij dat de bezorging van het tijdschrift Spoor niet altijd even vlekkeloos verloopt. Excuses daarvoor.Het laatste exemplaar stuur ik na. Deze valt binnen enkele dagen bij u in de bus. Samen met de bezorger van het blad hopen wij de problemen met de bezorging snel op te lossen. Ik ga er daarom vanuit dat volgende exemplaren automatisch bij u in de bus zullen vallen. Vriendelijke groet,Klantenservice NS

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Loes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen