Klacht Nederlandse Spoorwegen: Langer dan 2 uur moeten wachten, uiteindelijk zelf vervoer moeten regelen en ze doen er niks mee.

Veerle.s

Ik ben naar halloween fright night gegaan met het OV, ik moest vanuit zevenaar naar harderwijk dus dat is wel een eindje.. snachts zou ik om 00:20 (de laatste trein) terug hebben naar utrecht zodat ik vanuit utrecht naar arnhem kon en vanuit arnhem naar zevenaar. Iemand had aan de noodrem getrokken waardoor er behoorlijk wat gedoe was. Uit eindelijk heb ik langer dan 2 uur moeten wachten met amper informatie, toen kwam er eindelijk een andere trein die ons bracht naar Amersfoort maar verder kwam ik ook niet. Toen heeft mijn vader mij dus moeten ophalen helemaal in Amersfoort en heb ik via de NS site 2 keer al een aanvraag gedaan om mijn geld terug te krijgen, die zijn beide afgewezen. Als ik hier een mailtje op terug stuur (aangezien ik dat nogal onredelijk vind) krijg ik hier gewoon geen reactie meer op terug.

Ik zou graag mijn geld terug willen voor mijn onnodige treinticket. En een beschaafde reactie met goede uitleg vind ik ook wel netjes.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?