Klacht Nederlandse Spoorwegen: Lift defect, niemand die me wil helpen

Klachtnummer
# 603552
Gebruiker
Bianchii
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geen hulp bij defecte lift

Gewenste oplossing

Geld terug, omdat ik niet met mijn dochter naar het perron toe kon gaan
Ik had 3 koffers mee en een dochter van 3 en een buggy
Hierdoor de aansluiting gemist en veel later aangekomen op schiphol

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen