Klacht Nederlandse Spoorwegen: Liftopsluiting

Klachtnummer
# 175022
Gebruiker
S
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Afgelopen zaterdag, 25 juni 2015 stapte ik uit de trein op spoor 2 van station Breda-prinsenbee. Ik ging met de lift naar boven om aan de voorzijde van het station te kunnen komen. Ik ben 2 weken geleden geopereerd en heb nu meerdere schroeven in mijn voet en zit in het gips., dus met de trap was onmogelijk aangezien ik mijn voet niet mocht belasten. Toen de lift bijna boven was, bleef deze hangen. Na meerdere oproepen door een medepassagier is er door iemand buiten naar de hulpdiensten gebeld. Uiteindelijk zijn we na meer dan een uur door de brandweer bevrijd. Ik heb hierdoor mijn trein terug gemist, en nog veel vervelender. Ik heb meer dan een uur moeten staan op 1 been terwijl het geopereerde been ook niet in de ideale houding gehouden kon worden. Gisteren was de lift nog steeds niet in werking dus dat is best schandalig. Ik moest dus de trap op. En dat is best lastig als je je voet niet mag belasten. Dit komt zeker niet ten goede van mijn herstel!

Gewenste oplossing

Ik heb nu als enige optie omreizen via Breda en dan met de bus terug . Ik zou voor zaterdag de vergoeding willen die je normaal ook bij een uur vertraging krijgt. En dat natuurlijk die lift gemaakt wordtj

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Deze klacht is telefonisch behandeld.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen