Klacht Nederlandse Spoorwegen: Liftopsluiting

S

Afgelopen zaterdag, 25 juni 2015 stapte ik uit de trein op spoor 2 van station Breda-prinsenbee. Ik ging met de lift naar boven om aan de voorzijde van het station te kunnen komen. Ik ben 2 weken geleden geopereerd en heb nu meerdere schroeven in mijn voet en zit in het gips., dus met de trap was onmogelijk aangezien ik mijn voet niet mocht belasten. Toen de lift bijna boven was, bleef deze hangen. Na meerdere oproepen door een medepassagier is er door iemand buiten naar de hulpdiensten gebeld. Uiteindelijk zijn we na meer dan een uur door de brandweer bevrijd. Ik heb hierdoor mijn trein terug gemist, en nog veel vervelender. Ik heb meer dan een uur moeten staan op 1 been terwijl het geopereerde been ook niet in de ideale houding gehouden kon worden. Gisteren was de lift nog steeds niet in werking dus dat is best schandalig. Ik moest dus de trap op. En dat is best lastig als je je voet niet mag belasten. Dit komt zeker niet ten goede van mijn herstel!

Ik heb nu als enige optie omreizen via Breda en dan met de bus terug . Ik zou voor zaterdag de vergoeding willen die je normaal ook bij een uur vertraging krijgt. En dat natuurlijk die lift gemaakt wordtj

Nederlandse Spoorwegen
    Deze klacht is telefonisch behandeld.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?