Klacht Nederlandse Spoorwegen: Losse kaarten vooruit kopen

Klachtnummer
# 73717
Gebruiker
NL gaat zo naar de Klote
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Graag verzoek ik NS om over te gaan naar het oude systeem dat je veruit je kaart kon kopen en niet perse op die dag moet zijn . Nee NS een e-ticket uitprinten is niet de oplossing daar printen kost extra geld en je moet een printer hebben . Maak het de reiziger niet moeilijker maar aangenamer en makelijker.

vriendelijk gegroet dhr. Wild

De oplossing

losse kaarten vooruit kunnen aanschaffen bij automaten die werken .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte heer Wild,Dank u voor uw bericht van 28 augustus 2014, dat betrekking heeft op het reizen met een OV-chipkaart.Ik neem aan dat u bedoelt dat u kaartjes wilt kopen met een datum in de toekomst. Dit systeem is op dit moment niet meer nodig. Met een OV-chipkaart kunt u namelijk op elk moment reizen zonder dat u vooraf moet aangeven dat u op korte termijn of op lange termijn wilt reizen. Mocht ik uw klacht verkeerd begrepen hebben, dan verzoek ik u dit aan te geven. Ik help u vervolgens verder.Ik hoop dat ik u voldoende informatie heb gegeven.Met vriendelijke groet,NS Klantenservice
  2. Auteur
    NL gaat zo naar de Klote
    Datum
    Geachte NS ,
    Waar gaat het precies om " de klant " die gebruik wil maken van treinen om te reizen of de " OV " . Ik heb het over het kaartjes kopen voor toekomstige reizen en uw antwoord is OV . Als ik OV niet wil doen en alleen kaartjes wil kopen dan mag ik niet kaartjes kopen voor een toekomstige reis. Een van mijn goede reden om dit te doen is het veelvuldig in storing zijn van jullie kaarten automaat .
  3. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Beste heer Wild,Ik kan u helaas niet de oplossing bieden die u wenst. Het spijt mij u niet anders te kunnen melden. Uw bezwaren tegen het huidige aanbod om van de trein gebruik te kunnen maken heb ik uiteraard geregistreerd.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen