Klacht Nederlandse Spoorwegen: Maand abonnement gekocht, product kan niet worden opgehaald!

Klachtnummer
# 195487
Gebruiker
AngK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Maandag 7 november heb ik mijn altijd vrij maand abonnement gekocht van € 408,- het is van mijn rekening afgeschreven en na de betaling kreeg ik nog de melding "Uw betaling is goed ontvangen". Tot heden alweer 8 dagen verder kan ik mijn product niet ophalen en reis ik vol tarief. Meerdere collega's van de klantenservice gesproken en niemand kan mij helpen! Bewijs van m'n bankafschrift en referentienummer opgestuurd, voor alsnog mag ik rustig afwachten.

€ 408,- van mijn rekening afschreven en elke dag vol tarief reizen ongeveer € 40,- per dag, reken maar uit hoeveel ik kwijt ben in de 8 dagen waar ik alsnog geduldig moet wachten van NS. Mijn geld raakt zo op van het reizen! En ik ben radeloos.

Ik wil mijn product waarvoor ik heb betaald en het bedrag terug waar ik vol tarief heb moeten reizen vanaf maandag 7 november.

De oplossing

Ik wil mijn product waarvoor ik heb betaald en het bedrag terug waar ik vol tarief heb moeten reizen vanaf maandag 7 november.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Geachte mevrouw Koopman,

    Vriendelijk bedankt voor uw reactie op de website Klachtenkompas. Het spijt mij dat de aanvraag van uw abonnement niet probleemloos verliep.

    Uit onze gegevens blijkt dat u hierover inmiddels meerdere keren contact met ons hebt opgenomen en dat de kosten inmiddels zijn terug betaald. Nogmaals mijn verontschuldigingen voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    NS Klantenservice

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen