Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Magazine Spoor niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 75170
Gebruiker
MvanKessel
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Helaas heb ik als abonnementhouder de laatste editie van magazine Spoor (september 2014) niet ontvangen. Dit is niet de eerste keer dat ik Spoor niet ontvangen heb, bij de editie van september 2013 en juni 2014 ging het namelijk ook al mis.

Mijn vraag is uiteraard of het magazine alsnog naar mij verstuurd kan worden en of het probleem opgelost kan worden? Ik vind het namelijk erg vervelend dat ik er steeds zelf achteraan moet om het magazine alsnog te kunnen ontvangen en lezen.

Alvast hartelijke dank.

Met vriendelijke groet,

M. van Kessel

Gewenste oplossing

Opnieuw versturen van magazine Spoor
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Beste mevrouw van Kessel,Het spijt mij dat de bezorging van het tijdschrif tot nu toe met de nodige problemen gepaard is gegaan. Het laatste exemplaar stuur ik na. Deze valt binnen enkele dagen in de bus. Daarnaast zullen wij er alles aan doen om herhaling te voorkomen. Alvast veel leesplezier toegewenst.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS
  2. Auteur
    MvanKessel
    Datum
    Hartelijk dank :-)

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen