Opgelost door Nederlandse Spoorwegen: Magazine Spoor niet ontvangen

MvanKessel

Helaas heb ik als abonnementhouder de laatste editie van magazine Spoor (september 2014) niet ontvangen. Dit is niet de eerste keer dat ik Spoor niet ontvangen heb, bij de editie van september 2013 en juni 2014 ging het namelijk ook al mis.

Mijn vraag is uiteraard of het magazine alsnog naar mij verstuurd kan worden en of het probleem opgelost kan worden? Ik vind het namelijk erg vervelend dat ik er steeds zelf achteraan moet om het magazine alsnog te kunnen ontvangen en lezen.

Alvast hartelijke dank.

M. van Kessel

Opnieuw versturen van magazine Spoor

Nederlandse Spoorwegen
    Beste mevrouw van Kessel,Het spijt mij dat de bezorging van het tijdschrif tot nu toe met de nodige problemen gepaard is gegaan. Het laatste exemplaar stuur ik na. Deze valt binnen enkele dagen in de bus. Daarnaast zullen wij er alles aan doen om herhaling te voorkomen. Alvast veel leesplezier toegewenst.Met vriendelijke groet,Klantenservice NS
    MvanKessel
    Hartelijk dank :-)

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?