Klacht Nederlandse Spoorwegen: menselijke uitwerpselen op station Hoofddorp

Robert

Al enige tijd zijn er zwervers op station Hoofddorp. Deze overnachten er en poepen letterlijk op het perron. Ik heb hier foto's van gemaakt toen ik dit zag. Ik heb hierover meerdere keren met de NS gebeld maar er verandert niets

Actie tegen de zwervers en indien nodig hulpverlening.

Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer Brinks,Dank u voor uw bericht van 23 april 2014, waarmee u aangeeft last te hebben van zwervers op het station.Uw melding is bij ons bekend en heeft onze aandacht. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar de locatiebeheerder van station Hoofddorp. Ik heb hem gevraagd om intern te onderzoeken wat voor mogelijkheden wij kunnen ondernemen. Ik hoop dat u hiermee voldoende informatie heeft.Met vriendelijke groet,NS Klantenservice
    Robert
    Voor de zoveelste keer bericht gehad van NS "dat er aan gewerkt wordt" maar station Hoofddorp is nog steeds een verschrikkelijk smerig station. Vandaag weer nieuwe menselijke uitwerpselen gezien en schoenen en jassen op de rails.. daarnaast was een wachthokje volledig vernield.
    Nederlandse Spoorwegen
    Geachte heer Brinks,Ook deze melding hebben wij direct doorgestuurd naar de verantwoordelijke stationsmanager. Deze zal samen met de politie en gemeente bekijken hoe deze kwestie zo snel mogelijk opgelost kan worden. Ik verzeker u dat wij de situatie de aandacht geven welke noodzakelijk is, alhoewel wij ons ervan bewust zijn dat de resultaten daarvan nog niet zichtbaar zijn. Ik hoop dat hier snel verandering in zal komen.Vriendelijke groet,Klantenservice NS
    Robert
    Ondanks vele toezeggingen van de NS blijven er zwervers op station Hoofddorp slapen en tref ik 's ochtends menselijke uitwerpselen en spullen aan. Nu ook op de rails: flesjes, schoenen, tassen, enz. Station Hoofddorp is de minst aangename plek van Hoofddorp, met dank aan de NS.

Robert

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?