Klacht Nederlandse Spoorwegen: mijn extra keuzedag 31-8-14 krijg ik niet

Klachtnummer
# 73832
Gebruiker
hans.bruggink@tiscali.nl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn extra keuzedag geldig t/m 31 augustus 2014 krijg ik niet.
De 6 andere keuzedagen zijn gebruikt. Deze laatste niet.
Waarom krijg ik hem niet??

De oplossing

gaarne nieuwe keuzedag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nederlandse Spoorwegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nederlandse Spoorwegen
    Datum
    Wij hebben op 3 september 2014 telefonisch contact met de klant hierover gehad.

Ook een klacht indienen over Nederlandse Spoorwegen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen